BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 26, 2010

Bangun pagi pergi dengkil

Haiya, pagi tadi langsung tak tidur kod. Hurm, pastu abah ajak pergi dengkil sebab ada makan makan, buat doa selamat tok kak yana ( kaka sedara ), dia nak nikah. Aku plan nak tidur petang uh, tapi sebab abah mama paksa, dia takut kod nak bagi aku tinggal sorang kat umah haha! Hurm, okay dengan pakai baju kurung, aku pergi ikod depa. Sampai sana, semua nak pandang aku. Haha malu kod. Aish nie family belah abah aku.

Aku tak berapa nak rapat dan baik ngan family belah abah. Semua nye macam ingat aku sombong, bukan sombong tapi malu Bhahhahha gedik sial. Hurm, then masa nak makan aku jual mahal, mama sampai mara mara. Pastu aku nampak ada ikan semilang, memang laju aa kan aku soh mama amikkan nasik haha :P

Borak punya borak lepas dah siap settle kemas semua, tetiba cik nor ajar buat coklat kat budak budak kecik tuh. Aku pun join la tengok, wah best sangat. Isi dalam acuan bentuk love, so maniss. Nanti aku nak try buad, haha angan angan :))

P/s : Penad sangat, but enjoy sebab dapat belaja buat coklat :)

No comments:

Post a Comment