BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 20, 2010

HAPPY BIRTHDAY PUT PUT


HAPPY BIRTHDAY PUTERI HAJA

Thanks put sebab kau baik hati nak call aku masa malam bufday kau! Aku ingat, tapi aku saje keraskan hati taknak call kau, aku nak jadi ego. Konon nak tunjuk yang aku bengang ngan kau, tapi dalam hati nie kan put, sedihh sangat. Rindu sangat! Then lepas pukul 12, kau call aku. Aku cam rasa sebak sangat, bila kau cakap "kau lupa eh?" then suara kau cam sedih je. Aku pun kata "apa eh?" sorry lah, saje nak sakitkan hati kau. Geram! 

Pastu kau kata aku jahat, aku bukan kawan kau, aku tak ingat. PUT PUT! Aku kawan kau yang kau dah buang jauh, bagi aku lah, hm tapi aku selalu ingat kau. Aku selalu menangis bila ingat kau ngan budak rumah kita! Tak kesah la mana yang baik ke jahat ke, aku sayang semua! Semua penah hidup susah senang bersama, kita penah hidup sama sama, semua kita buat sama sama. Put! Aku rindu semua tu, rindu kau! Nak tengok kau, nak hug kau macam dulu, nangis depan kau, gaduh mulut ngan kau :'(

Then, aku terus suruh kau diam then aku terus nyanyi lagu happy birthday untuk kau kan. Plus suara tengah nangis, auww. Sorry lah ta sedap, tapi aku ikhlas, hanya untuk kau! Iloveyou so much put! Jaga diri baik baik! Muahxxxx!

                                                                                              With Love : Chi (:



Tak lupa jugak dekat NANO/ HANA, happy birthday! Ily :')

No comments:

Post a Comment