BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 31, 2011

Berapi


Okay sekarang mungkin aku boleh cakap yang aku tengah bengang. Kenapa? Sebab aku rimas dengan orang yang tak faham bahasa. Dah cakap baik-baik, tapi degil. Salah satunya lah, kat FB. Mintak number aku, aku taknak bagi. Then dia tanya kenapa, aku cakap sebab kita tak kenal. Then dia boleh kata, sebab tu lah kita kena kenal dengan lebih rapat, bagilah number. FUCK gila. Biasalah orang kalau nak berayat kan, hmmmp! Aku tasuka. Maaf. Jika ada hal penting or orang yang aku kenal, dengan rela hati aku boleh bagi. Grr, bukan lah aku membajet kan diri ke apa ni okay, tapi aku tasuka bila ada number yang tak kenal, dok kacau aku setiap masa. Rimas hampa tau dak! Please stop lah perangai buruk kau tu wahai kaum adam. Maaf, dan chaos ;)

1 comment:

  1. org nak nobor ksi je..ksi je no polis ker ,..bomba ker..hospital ker.., jgi kasi...

    ReplyDelete