BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 26, 2011

Gelak pecah perut

Tadi bercerita dengan chichi anderson. She's my friends. Dia sangat baik okay. Setelah sekian lama masing masing busy, tadi bercerita lebar. Then, dia citer pasal kawan dia, memang lawak gila babi. Mulalah aku pulak teringat pasal kes aku! Haha. Tak boleh belar ni. Layan jelah yeh korang! :)

(CERITA NI MEMERLUKAN KORANG UTK BACA SAMBIL IMAGINE OKAY, BAK KATA CHI A. SERIOUS NI)

Macam ni cerita aku ni. Ada satu hari tu, aku naik motor dari shah alam nak balik rumah. Aku jadi pembonceng ye, yang bawak bukan main laju lagi. Malam lak tu. Masa tu dua motor, kat blakang kitorang aina ngan membe dia. Okay then, masa otw tu aku asyik bukak tutup je visor depan helmet (MS88) tu kan sebab nak smoke. Then masa sampai kat highway yg penuh dengan kereta semua, ngan laju nya motor ni, aku bukak lagi visor ni seluas alam sebab nak bakar rokok, skali dah bakar, aku adjust balik visor ni kasi bawah sikit, yela luas sangat, tetiba tercabut benda alah tu! Bapak lah! Aku cam ta pecaya aku pegang visor tu haha! Aku da terbayang muka aku dengan helmet tada visor, dah macam pakai tembikai kat kepala! Wahahaha! Aku pun menjerit, aku kata "woi benti bodo benti! aku malu! visor ni tercabut, bahahahaha! benti sial!" haa camtu. Aku dah tutup tutup muka kot, kang orang nampak, malu sial. Atas motor tu mmg tak senang duduk aku! Haha. Sat gi benti kat petronas, pasang balik. Aina ngan membe dia gelakkan aku. Cilaka! Haha. Sumpah aku nak gelak besarr! HAHAHAHAA! Tu lah al kisah nya. SEKIAN :D


Yang lawak gila babi nya, ter kebelakang tuh. Pahtu dengan terbang terbang helmet tu, bayangkan ye kawan kawan haha! Tak cukup tangan aku, sebelah rokok, sebelah yg tanggal tu, haha macam org gila meroyan duh -.-'

No comments:

Post a Comment