BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 17, 2011

Suka suka

Aku seorang yang suka menghabiskan masa dengan mengonline yea. SO, antara account yang aku ada, dah tentu facebook. Aku suka online dan berborak dengan kawan kawan. Terbaik. Yeah! Okay then, aku ada bloggers. Aku suka berblogging sebab aku akan cerita tentang suka aku, sedih aku, dan macam macam. Lebih lagi, aku suka cerita pasal orang yang aku sayang. Haa third! Aku ada twitter. Aku sangat suka tweet macam macam. Kalau bole, memang setiap saat aku akan tweet apa yang aku buat, apa aku fikir. Semuanya. Plus sejak dah buat tweet on mobile nie, memang aku kalau kemana mana pun, tetap tweet tweet. Woahh best! Haa lupa lak, aku ada tumblr jugak. Aku akan reblog gambar gambar mana yang aku suka dan nampak menarik. Tu jelah. Tumblr sangat best! Haha! And then, aku ada formspring. Benda ni kegunaannya utk bertanya apa apa tentang owner formspring tu. Aku suka sebab suka menjawab yg bukan bukan. Ada jugaklah yg betul. Haha! So inilah cerita pasal sukasuka aku. Byebyepantiess ;)

No comments:

Post a Comment