BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 4, 2011

BFF

Best friend forever?

Mana best friends aku? Mana mana? Aku ramai kawan. Ramai sangat. Kalau boleh, semua aku nak jadikan BFF. Tapi dalam ramai ramai tu, bermacam perangai ada. Baik yang elok baik yang tak elok. So, susah untuk menetapkan seseorang itu sebagai satu satunya BFF. Bukan lah bff ni cuma boleh seorang je, tapi sorang pun tak jumpa lagi, camne? Haih, tapi aku hargai bff yang aku ada skang, even jauh, tapi dekat di hati. Baik sangat, caring, mcm dah selalu jumpa. Woah. Seronok kan. Hmmp. Aku jenis yg kawan dgn semua org, kalau org baik ngan aku, aku baik ngan org tu balik. Kalau taleh terima perangai aku, boleh je tegur, tapi jangan mcm kau sorang je yang elok. Okay bebeh? Tamat lah kat sini <3 ;)

2 comments:

  1. Lagu VE. Haha best kan! Cuba dengar yang baru tukar ni pulak. I punya lagu memang semua best best ;)

    ReplyDelete