BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 1, 2011

Feel not good


Hey hey. Sep sep. Ngee. Umm. Eh apahal aku nieh. Actually, aku pun tatahu kenapa dengan aku. Fikir yang bukan-bukan daripada tadi lagi. Haduh, tak sedap hati. Lagi difikir, meremang-remang bulu roma kot, eh sumpah duh -.-' Rasa macam ada sesuatu yang buruk akan jadi dekat aku ataupun sekeliling aku. Astaga, bukan bermulut jahat tapi serious I feel not good right now na na na. Eh bodoh lah. Hmmmp. Macam mana ni? Entah. Nak tidur, memang mata dah berat, tapi masaalah sekarang ni, macam mana nak tidur kalau jiwa tak senang, eh hati tak senang lah. Haa. Jawab jawab. Dah la laper ni. Haa, sayang sayang, I risaukan you uh -.-' I know something wrong with you now, I takut nak disturb you. So, let me wait fer you to tell me everything. I'm waiting fer you sayang <3 Imissyou badly :'/ Iloveyou.

No comments:

Post a Comment