BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 8, 2011

Flashback

Tak boleh tidur. Segar lagi mata ni. Then teringat masa mula bercinta dengan girlfriend baru. Bertukar number. Best nya. Macam dunia aku yang punya. Mana tak nya, impian yang diidamkan kot. Then dah berani on call. Galak. Hari berikutnya. Petang tu blackout kat rumah aku, yang sedapnya aku sorang kat rumah. Masa tu dah nak dkt senja. Gelap nok. Nasib baik lah aku ada gepren, dia lah temankan. Ececece, manis nya. Dia call, dia cakap apa je yang dia nak cakap. Kepoh. Aku pun tak bosan, seronok. Dah lah suara cool, macam tuannya. Eh jangan over. Dia panggil aku baby. Woah. Masa tu aku tepuk tepuk bantal yang aku tgh pegang. Suka punya pasal. Excited gila. Kalau bantal tu bole cakap, dia dah menjerit kot. Kesian kan. Lepas tu dia teman je aku sampai lah nak tidur. Haha, melampau. Ok ni dah cerita dalam bilik, mana boleh bagitau. Tu jelah cerita. Nanti ada lagi, wa kasi update punya. Okbye ;)

No comments:

Post a Comment