BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 21, 2011

NOT IN MOOD!

Harini. Aku bengang. Sangat sangat. Dah plan dengan abah nak pegi Unisel, utk officially quit lah. Then abah ada hal bagai pulak. Jumpa kawan. Hmm. Elok aku dah bangun awal kot. Damn gila. Lepas tu abah kata besok. Then tadi masa tgh makan, borak dgn abah pasal nak pegi Unisel. Dea kata besok dea busy jugak! Fuhh! Dalam hati aku nie berapi-api mcm lahanat lah aku cite kan! Gila bengang. Dgn serta-merta muncung aku ke depan, muka sebek. Nasib lah. Pedulik pulak aku kan! Hmmp! Then abah kata. Tk bole nak elak, dea ada hal jumpa org semua. Saba saba. Rasa nak melenting jea masa tu, tapi aku fikir mama ada. Mama uh dah la batu api. Tk sehaluan ngan aku. Lagi damn! Okay stop it. So skang nie. Ada bape hari jea kot utk daftar ptpl. Takut hal Unisel kena settle memacam, tu sbb nak awal. Tapi nk wat cane, abah lak busy. Redha Chi. Hmmp! FUCKK! Aku bengang lah sial. Grrrr. Eh sudah lah! Tkda mood siaa -.-' Kbye

No comments:

Post a Comment