BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 6, 2011

Oky pentipu besar

Argh. Ini bangun awal sebab terbangun tadi, ada accident. Woah, takut takut =/ Terus tabole tidur lepas tengok org accident tuhh. Adudu, then online ada cerita hot. WOWW!
Cerita pasal oky si pentipu. Opss salah, penipu lah. Haa! Aku kenal dia dohh! Masa zaman dulu-dulu, zaman aku muda-muda dulu, haha dia penah nak ayat aku. Eeuuww, tolonglah. Aku ta terima sbb dia mcm bebal sikit. Plus dia temper gila babi. Aku takda pape ngan dia, tapi dia punya marah aku nak bebagai, watafak itu manusia. Haiyo, then baca status da*** lak ada mention tuh, fuyoh fuyoh hot story. Bodoh jugak kan si oky ni. Rupanya dia dah tipu ramai org. Dia kebas duit org. Pehh bapak lahanat perangai dia. Sesiapa yg baru nak kenal dia ke apa ke, tlg la jauhkan diri dari dia melainkan dia da berubah ke apa. Ishh, berubah ke? Ampunnn, berdoa lah byk byk kepada yg maha Esa. Ini status tu.

( Click kat picture utk hasil yg lebih memuaskan )

Urm plus tak berani nak tayang comment semua kat dalam tu, semua pedas pedas. Tak baik buruk kan org, haha sikit sikit boleh laaa :D Hahaha! JAUHI DIRI dari OKY CRY! T.Q ;)

No comments:

Post a Comment