BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 15, 2011

Dissapointed

I kecewa dengan you. Dengan apa yg you 
explain semalam. I stuck gila babi. 
Rasa macam mimpi je. HELLO ! 
Realiti la bingai ! Hm. Sabarrr. Berbulu.
Tkpa. Diam lagi. Act like I'm ok. 
But, dalam hati ni berkecai doh ! :'(
Apa lagi ? Apa lagi kau nak ? 
Kenapa kau suka buat macam tu ?
Bila kau buat macam tu, aku rasa
bila kita gaduh or what, kau akan
buat benda sama. Kau langsung tk
fikir apa jadi nanti. Sumpah wey. Aku sedih.
Aku ingat Dia sorang je yg last. 
Rupanya kau ada syg org lain jugak,
padahal masa tu kau dengan aku ! 
Kau duduk dgn aku, kau keluar, 
aku bagi. Aku duduk rumah diam diam.
Kau huha sana sini, aku tk fikir pape pun
bila korang sebut2 pasal dia. 
Rupanya memang benda jadi. :'(
Masa tu aku rasa kita tk gaduh pun.
Sumpah sedih wey. Erghhh :'((

No comments:

Post a Comment