BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 12, 2010

HAPPY BIRTHDAY ABAH

Happy Birthday yang ke 60 ABAH!
Eka sayang abah sgt sgt! Abah kena kuat, alhamdulillah umur dah meningkat tapi abah masih sihat dan kuat. Eka tatau apa jadi kat eka kalau abah takde, ILY!

Harinie je, wat suprise untuk abah tadi. Semua ada tapi abg ewan takde, dia kat s.alam ade hal sikit. Hm, then abijam lak balik bawak cake, aku ngan mama baru siap siap nak pi beli cake diam diam, sbb nak pakai kete abah. Then, tak jadi, abijam bawak balik cake blackforest dan kfc. Banyak gila kod makanan apa semua. Huhh, memang aku cakap kenyang aa aku malam nie haha. Pahtu, makan makan, ambik gamba. Aku tak masuk gamba kod, sbb cam takde mood nak amik gamba bagai, abg aku yg semangat. Haih! Entah lah. Muka abah sangat terharu, haha. Ngek tol, lepas tu, makan cake apa semua, apa yang kitorang buat semua menjadi, alhamdulillah. Iloveyou abah, ikhlas dari anakmu, EKA :')

No comments:

Post a Comment