BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 10, 2011

Aku suka bajet

Mari bersama kita nilai ini Gambar :)
Thanks all!


Haha. Comel tk aku? Tau dah! Haha. Ceh skati aku lah nk perasan pun. Muka aku. Haha. Tapi aku tau, aku tak secomel n secantik korg :)


Haa yang ni takleh blar! Ada org kata, ni gamba curik. Madafaka! Aku punya gambar la siaa! Haha sedap sedap ckp ni gambar org lain haha. Cool kan? :)


Pandang gambar ini dgn pandangan mata seni ye. Jgn pandang dgn pandangan gatal. Makruh ya disitu. Haa! Haha. Aku suka gambar ni, sbb aku sgt bajet dan kerek! :)


Last gambar! Muka aku yg paling ayu. Ayu tk? Haa! Haha! Thanks view semua gambar aku. Aku tk secantik org yg cantik, tp aku bersyukur dgn apa yg ada :')

2 comments:

  1. suke pic 1st...!!
    mole di lips tu mengancam beb ..

    ReplyDelete