BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 15, 2011

Luahan hati

Perjalanan macam jauh. Merangkak lagi. 
Dari atas, ke bawah, dan bawah lagi. 
Naik sikit pastu bawah lagi. Bila nak atas ?
Mungkin atau tak ? Bingung nya kepala !
Kenapa semua datang masa tengah serabut ?
Kenapa perlu jadi semua benda tu ?
Balasan disebabkan perangai lama ? Atau,
Memang takdir hidup bala memanjang ?
Oh shit ! Watefak. Aku ada hak jugak nak happy.
Sekali sekala rasa macam bodoh, tolol. 
Tapi fikir semula, semua atas dasar Sayang.
Atas dasar Cinta. Boleh faham kat situ ?
Banyak betul tanda soal. Hm. Bingai.
Kau pergi, aku terombang ambing.
Kemudian kau datang semula, aku stable balik.
Kau buat lagi, kau pergi. Aku terima lagi.
Baiknya aku ? Oh, semua atas dasar Sayang.
Sekali lagi, kau buat lagi, dan aku dah tk 
boleh nak bawak bertenang. Aku ego.
Aku tknak sakit lagi. 
Lamaa hilanggg. 
Kau datang balik, dan kau berubah. 
Alhamdulillah, aku nampak. Aku dah mula
percaya. Aku sayang kau. Aku jaga kau. 
Apa lagi yang tk cukup sebenarnya ?
Okay. Dan kemudian cerita berbulu lagi 
yang aku dengar. Berapi, panass ! 
Sampai sekarang aku sakit hati. 
Tu je nak bagitau. SAKIT HATI ! :'(

Terima Kasih !

No comments:

Post a Comment